ASSALAMUALAIKUM AND HELLO TO THE READERS ^^ I'M SITI NUR IDAYU, 16. I'M NOT PRETTY BUT ADORABLE ^^ I LOVE KIM JONGIN...

Saturday, November 12, 2011

omg i love kelabu anak peluang :}

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM


hai tawan-tawan,titew bocan lew..tebab tuw titew meng-update blog titew nie,korang cemue cihat kew?  *kayh,ni cnth ayt budak gedik taw,kayh aku over* eyh korang,tengok AIM x? alahhh yg anugerah industri muzik tu..tngok x grayson chance? OH MY G,serious comel gile babeng die tu.JB sorry to say lah but aku memang kureng minat kau lah,so jangan jeles sebab grayson chance lebih comel. *winkwink* and and and one more thing,aku x berape puas hati.korang perasan x najwa latif die ckap  *dipersilakan kawan saye,grayson chance* ooo kawan yee,kfoinee.najwa,you know what..girl semue jelos tau,aku yg paling lah.but,suare najwa not bad ah ken.kayh x not bad pon,memang sedap  *jelos melos dengan kau ah* and lgu grayson chance-paparazi,minat lagu tu lah gile !! oh shit,mase oh mase.kau memang selalu cemburu dngan aku ken.nk tulis panjang2 pon x boleh.teruskn hari korang dengan senyuman,i have to go now.see ya next time,next day,next topic..darling take care taw,boiboii

                                                                            #belieber,sorry :)                                                                          

GADIS TINGGI TAMAT BERCELOTEH ♥