ASSALAMUALAIKUM AND HELLO TO THE READERS ^^ I'M SITI NUR IDAYU, 16. I'M NOT PRETTY BUT ADORABLE ^^ I LOVE KIM JONGIN...

Saturday, January 14, 2012

saya rindu mimi :'}

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM


sahabat,
mengapa kau pergi tinggal aku sendiri ?
kau tahu ku tak sanggup..

aku disini dan menunggu,
hidup tanpa dirimu,
kau tahu kutak bisa,
melangkah terbang dan melayang.
dan kembalilah  :')

mimi , aku tahu ni agak geli \laugh/ tapi series aku ridu kawan aku yg comel ni , bilalah agaknya boleh jumpe lagi . andainya aku boleh memutarkan masa , aku nk kembali ke thn 2010 *ecehhh* . thn kita jadi kawan . first time kite jumpe tu , aku tngok kau mcm \eww/ dlm hati aku ckap \apehal minah ni,menyampahnye./ ahah , and at last kite jdi kawan jugak :) sumpah aku cakap , masa kite jadi kawan tu aku mcm tak selesa lagi dengan kau and aku rase mcm terpaksa dan dipaksa \sambil gosok2 dagu/ . tpi akhirnya , aku dapat terima kau dengan seadanya lol ayat geli sikit \senyum smpai ke telinga/ i miss that moment ah :( dh mcm tulis surat cinta pulak kan , hemhemhem :) tapi takpe , aku takan pernah lupakan kau okeyh . \flying kish/  :*

# agak geli waktu nk taip :p

GADIS TINGGI TAMAT BERCELOTEH ♥