ASSALAMUALAIKUM AND HELLO TO THE READERS ^^ I'M SITI NUR IDAYU, 16. I'M NOT PRETTY BUT ADORABLE ^^ I LOVE KIM JONGIN...

Wednesday, August 28, 2013

Macam-macam rasa...

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM



Assalamualaikum awak :)
kat sini hujan, macam tahu je kami dalam dilema. hmm betul lah orang kata "tak semestinya orang yang rapat dengan kita tu takkan pergi jauh tinggalkan kita"

KAWAN, yaAllah terima kasih sebab kau hadirkan mereka dalam hidup aku. sekurang-kurangnya terhibur juga hati ni dengan gelagat diorang yg kadang2 tu mcm mental sikit :D semoga keputusan mereka tu adalah keputusan yg tepat. kau lindungilah mereka disana, kami disini jauh. andai mereka jatuh, kau berilah cahaya untuk mereka bangun semula. kau berkatikan pembelajaran mereka di sana, amin :')

TERIMA KASIH korang, aku dah anggap mcm family dah korang. terasa hati tu lumrah persahabatan. maaf kalau pernah menyinggungkan hati dan perasaan korang. aku harap itu keputusan yg tepat, ingat! jangan lupa solat, makan ikut time, jangan terlampau stress nnti memudaratkan kesihatan, jangan gedik2 sana kat sana *P/S : ambil gambar mamat2 handsome kat sana taw (tyra suruh)* dan pandai2 set kan masa untuk belajar.

untuk awak yg membaca ni, pemergian tak semestinya pergi dengan selama-lamanya kecuali dengan izin Allah. jadi janganlah meratapi pemergian orang yg tersayang sebab zaman sekarang dah canggih, lagi2 zaman twitter ni :D okeylah taknak lah sedih2 dah, kita kat sini pun jangan sebab ni kita nk patah semangat. JOM! kita kejar impian kita sama2, kita tuju kejayaan sama2, bila ada jodoh kita jumpa lah lagi, InsyaAllah *kesat air mata* Bye amelia, bye izzaty, kami akan ingat kau berdua selalu :)


P/S : #np dina ft. zizan - selamat tinggal
ehemm, sedikit kata2 semangat buat teman2

"IF YOU'RE BRAVE ENOUGH TO SAY GOODBYE, LIFE WILL REWARD YOU WITH A NEW HELLO" - Paulo Coehlo



GADIS TINGGI TAMAT BERCELOTEH ♥